3.. 2.. 1.. Het aftellen is begonnen!

11 april 2018 - Nijmegen, Nederland

Hoi lezer,

Mijn eerste vakantie was naar Texel, ja dat eilandje van Nederland. Na Texel volgde meer vakanties naar het buitenland, allemaal vakanties in Europa. Maar wow! Wat kunnen plekken op de wereld mooi zijn! Elke keer verbaast het mij weer. De grote bossen met wilde elanden welke voor de auto rennen in Zweden. Met een boot varen over de heldere, blauwe zee in Malta, wat geen pretje was want ik werd zeeziek. In Zwitserland op de bergrug wandelen, terwijl je hoopt dat je broer niet van de berg afpleurt tijdens een fotomomentje. Slenteren door de olijfboomvelden in Griekenland, terwijl je moet oppassen dat je niet op een schildpad gaat staan.

Over precies 2 weken ga ik mijn volgende reis tegemoet! Ik stap dan in het vliegtuig naar Nepal. Voor het eerst ga ik naar een ander continent: Azië. Ohja en het is een derde wereldland, dus het wordt zeker een ervaring die ik niet snel zou vergeten.  Sinds januari weet ik dat ik naar Nepal mag en sinds die tijd ben ik alle spullen aan het verzamelen/kopen. Jeetje wat moet ik veel meenemen en regelen! Dingen waar ik van tevoren nooit aan had gedacht.. Maar elke keer als ik weer iets geregeld of gekocht heb, denk ik ‘Yes, weer een stap dichterbij de reis!’. Ik heb er enorm veel zin in en kan niet wachten totdat ik ein-de-lijk in het vliegtuig zit erna toe.

Ik ga natuurlijk superveel, leuke verhalen vertellen tegen je. Dus als je dat niet zou willen missen kan je hieronder je emailadres invullen en krijg je een mailtje als ik weer een blog post. Als je vragen hebt omtrent mijn reis, kan je ze hieronder stellen. Zo kan ik ze ooit nog beantwoorden in een nieuwe blog 😉.  Nou, ik heb weer genoeg gekletst.

Tot de volgende blog, doeg!

1. Alberto:
    Ik ga het volgennn
  2. Lente:
    Zoooo leuk!
    Peter en ik kijken uit naar je verhalen
  3. Ralph:
    Enjoy Carmen! Gaat helemaal goedkomen 👍🏻👍🏻
  4. Else:
    12 april 2018
    Leuk, misschien wil je een keer een lijst maken van je bagage en wat dat weegt .(en wat je toch nog vergeten bent. We gaan je volgen .🤗
  5. Renate:
    12 april 2018
    Lieve Carmen, wordt genieten van jou belevingen in Nepal
  6. Jrh:
    25 april 2018
    Spannend, kom veilig terug....